2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

mobil app

Program

Média

Média – közösségben. Mitől lesz jobb a hirdetőnek? Mire költsük a marketing büdzsénket? Vezeti: Holló Márta.

10:15–11:05
Média

A torta újraszeletelése.

Gulyás János (Wavemaker, az MRSZ új elnöke, Magyarország), Hivatal Péter (DIMSZ, Magyarország), Kovács Krisztián (MEME, Magyarország), Kovács Tibor (MLE, Magyarország), Sopov István (Adaptive Media / IAB/DKT, Magyarország), Szelei Szilárd (OOH/JCDecaux Hungary, Magyarország), Turi Árpád (RAME, Magyarország), Viniczai András (DIMSZ, Magyarország)

11:20–11:35
Média

AdExpect.

Kardos Gábor (IAB, Magyarország)

14:40–15:25
Média

Média 2019. Az új torta összetevői.

Gulyás János (Wavemaker, az MRSZ új elnöke, Magyarország), Hantosi Bálint (OOH, Magyarország), Hivatal Péter (DIMSZ, Magyarország), Kovács Krisztián (MEME, Magyarország), Kovács Tibor (MLE, Magyarország), Lengyel András (atmedia, Magyarország), Sopov István (Adaptive Media / IAB/DKT, Magyarország), Szelei Szilárd (OOH/JCDecaux Hungary, Magyarország), Turi Árpád (RAME, Magyarország)

Média

Az internet sötét oldala. A digitális etika rejtelmei.

15:55–17:10
Média

Márkabiztonság – nemzetközi trendek, hazai helyzet.

Baráth Péter (Vodafone, Magyarország), Faludi Péter (Havas Média, Magyarország), Mérő Ádám (Coca-Cola, Magyarország), Novák Péter (Dentsu Aegis Network Hungary, Magyarország), Sztárcsevity Andrea (Volvo, Magyarország), Vági Róbert (Central Médiacsoport, Magyarország), Ziegler Gábor (Indamedia, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!