2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Ismertető

Kedves Kolléga! Kedves barátunk!
Tudni szeretné, mik a trendek 2019-ben? Nem szeretne lemaradni a konkurenciától?
Azonnal használható tudásra van szüksége?
Vitaindító inspiráció a témák felsorolása alatt:

Akkor Önnek ITT a helye!
    – Az Evolution konferenciát immár hetedik éve rendezzük meg, közel másfél ezer résztvevővel.
    – 2 nap –  4 terem – 16 tematika – 200 előadó
    – Természetesen svédasztalos ebéd, kávé, ásványvíz.

A témákból:
     – Miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni?
     – Milyen országos, vagy akár az országhatáron is túlnyúló hyper/szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással?
     – A külföldről érkező konkurensekkel szemben milyen versenyelőnyre tehetünk szert?
     – Mikor kell marketing, és mikor kell értékesítési kampányokat szerveznünk?
     – Meddig elég a saját tudásunk, mikor kell szakembereket, ügynökségeket bevonni?
     – Hogyan lehet sikeresen üzemeltetni egy online üzletet?
     – Mit jelent a gyakorlatban a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció?
     – Kell-e nekünk influencer?
     – Mit tegyek ahhoz, hogy könnyebben találjak új munkaerőt?
     – A témához kapcsolódó további részletek a nyitóoldalon találhatóak, itt.

Vitaindító inspiráció: 

Inspiráció és vitaindító a konferencia tematikájához kapcsolódó alapgondolatok és tények. A leírtak nem csupán a jövő irányait jelentik és mutatják, de már bizonyíthatóan itt vannak a hazai piacokon, a hatásaik már mai érezhetőek:
1. Kicsit teátrálisan kifejezve: mindenki 5 méteres körzetében van egy kütyü (mobil, táblagép, vagy desktop), amellyel azonnal beléphet a virtuális térbe; például hazánkban, ahol 5,2 millió emberrel tud azonnal interaktív kapcsolatot egymással teremteni.
2. Az emberek 50%-ban, vagy még nagyobb arányban érzelmi alapon hozzák meg döntéseiket.
3. A fogyasztók manapság elsősorban az "ajánlások mentén" szerzik első benyomásukat (first impression). Például: barátok, ajánlók, keresők, közösségi média, videomegosztók, kereskedelem stb. A pull marketing előtérbe helyeződik a push reklámmal szemben. Az ajánlások okán evangélizmus (WOM marketing) felerősödik.
4. A vásárlók/fogyasztók (B2B és B2C) vásárlói útjuknak több mint a felét már megteszik, "kikupálódnak", mire a médiás, marketinges, majd a sales-es kollégához (nagyker) vagy az eladóhoz érkeznek.
5. Növekvő problémák: A Google és a Facebook növekvő befolyása mellett megjelenik a "határtalan" kereskedelem. Pl. 2018-ban a hazai e-kereskedelem ezer milliárdos forgalomából már 400 milliárd forintnak megfelelő összeget külföldi piactereken költenek el. (eNet nyilvánosságra hozott kutatás)
6. Vajon milyen hatással lesznek a fenti pontokban leírtak a hazai kereskedelemre, a média- és marketingpiacokra? Milyen válaszokat adhat minderre a kereskedelem, a média és a marketing, sales marketing? Milyen cégszerkezeti átalakításokat, cégvezetői, HR-es és kommunikációs feladatokat ró ez a legtágabb értelemben vett piaci versenyzőkre? Létre jön a Smarketing - 6 + 2 bástyát vizsgáljuk meg. +1 Ne feledjük: mérhetünk, számolhatunk, kutathatunk, tervezhetünk, de a leggyengébb láncszem mégiscsak az ember, a szeszélyes ember, aki - változó érzelmei miatt - nem mindig egyformán dönt.

Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy „Jaj, de előreszaladtunk!”, vagy azt, hogy „Hol van az még?” Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, köztünk van, vagy a piacon már használatban van. Néhány példa: 6 millió honfitársunkat már bárki elérheti az interneten keresztül, közben az automatikus - és lassan már öntanuló - megoldások bekapcsolódnak az üzleti folyamatokba. A fintech a pénzügyi világot rengeti meg először, aztán - a pénzügyi liberalizációval karöltve - alapjaiban alakíthatja át a marketing- és a kereskedelmi szektort is fantáziadús megoldásokkal. 

Mondjuk ki: a megvalósuláshoz sokszor már csak egy kreatív üzletember fentieket összekapcsoló tudására és fantáziájára van szükség.

Az idei Evolution konferencián számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve igyekszünk bemutatni, hogy ezek a változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.

Reményeim szerint a program már az elolvasáskor is kellő információt nyújt a változásokról és azok esetleges kezeléséről. 

Általános ismertető: 
Az első Evolution konferenciát elöszőr 2013-ban rendeztük: az akkor még két teremben tartott eseményen 350-en vettek részt. 2018-ban már több mint 1200-an voltunk az immár két napos, 4 termet kitöltő rendezvényen. A 2019. február 27-28-án hetedik alkalommal megrendezésre kerülő konferencián pedig már 1300-1500 fő részvételére számítunk.  

Az Evolution konferenciát előszeretettel nevezzük edukációs workshopnak is, ahol minél több esettanulmánnyal, gyakorlati példával és a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével igyekszünk bemutatni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit.

A konferencia résztvevői elsősorban a kereskedelem, az e-kereskedelem, a marketing szakma, média területéről érkeznek.

A konferencián előadóként, fórumrésztvevőként vagy látogatóként részt vesznek:

  • IT- és internetes vállalkozások képviselői,
  • a digitális gazdaság felhasználói/megrendelői, illetve beszállítói/szolgáltatói oldalának képviselői,
  • a digitális transzformációban élen járó kis-, közepes- és nagyvállalatok vezetői,
  • feltörekvő startupok, kkv-k képviselői,
  • médiaszakemberek és újságírók,
  • újságkiadók, rádió- és televíziós csatornák vezető szakemberei,
  • online újságok vezetői,
  • kereskedelem és e-kereskedelem (pl. elektronikus áruk kereskedése, pénzügyi szektor (bankok és biztosító) vendéglátás, turisztika, divat és ruházati kereskedelem, lakberendezés, ún. listing oldali piaci szereplők stb.).
  • FMCG szektor,
  • kommunikációs ügynökségek,
  • médiaszereplők stb. 
  • HR vezetők, fejvadászok,
  • közintézmények, minisztériumok és hatóságok képviselői,
  • marketing- és közvéleménykutató intézetek munkatársai,
  • tanácsadó és kutató cégek képviselői,
  • internetes joggal foglalkozó ügyvédek,
  • az információs társadalommal foglalkozó tudományos műhelyek kutatói, felsőoktatási intézmények oktatói és diákjai.  

Az előadások reggel 9.00-től délután 18.00-ig tartanak. A programot igyekeztünk úgy összeállítani, hogy a lehető legszínesebb legyen, egyszersmind sok új és azonnal hasznosítható információt, tudást adjon át Önöknek.

Mindkét napon több különböző tematikájú szekcióval várjuk az érdeklődőket.

A konferencia belépőjegye a következőket tartalmazza:

  • az adott napra, napokra az összesen több mint 180 programpont szabad látogatása,
  • svédasztalos ebéd és 3 kávészünet,
  • az üzleti tanácsadópontok látogatása,
  • mobilapplikáció, amelynek segítségével könnyebben tudja a személyre szabott programot összeállítani. (A kiválasztott programok kezdésénél értesítést küldünk mobiljára.)

A kedvezményes és normál árú jegyek az alábbiak szerint kaphatóak: 

Bizalom ára: 2019. január 9-ig 
Early Bird:    2019. január 31-ig
Normál jegyár I.: 2019. február 15-ig 
Normál jegyár II.: 2019. február 21-ig
Helyszíni jegyár: 2019. február 28. -ig

 

A konferencia Látogatói Etikettjét itt tekintheti meg.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket. Várjuk sok szeretettel!

Üdvözlettel: 
Csermely Ákos