2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

Ismertető

Kedves kolléga, kedves barátunk!
Kérem, engedje meg, hogy figyelmébe ajánljam az Evolution konferencia programját.
Az immár hatodik éve megrendezésre kerülő, 1200- 1400 fős konferencia ezúttal is két nap, 5 -5 teremben kerül megrendezésre.

Négy indok amiért érdemes eljönni:
 
– 2 nap, 5 terem, 270 programpont.
- A szervezők piacfüggetlenek. Nem üzletszerzés céljából szervezik az eseményt. 
– 4 csillagos szálloda, svédasztalos ebéd, ásványvíz kávé biztosított. 

Idei mottónk: Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy „Jaj, de előreszaladtunk!”, vagy azt hogy „Hol van az még?”. Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, itt van már köztünk, a piacon már használatban van. Csak egy pár példa: 6 millió honfitársunkat már bárki elérheti az interneten keresztül; közben az automatikus és lassan már öntanuló megoldások bekapcsolódnak üzleti folyamatokba. A fintech a pénzügyi világot rengeti meg először, aztán - a pénzügyi liberalizációval karöltve - alapjaiban alakíthatja át a marketing és a kereskedelmi szektort is fantáziadús megoldásokkal. 

Mondjuk ki: a megvalósuláshoz sokszor már csak egy kreatív üzletember fentieket összekapcsoló tudására és fantáziájára van szükség.
(A konferencia 2 napos programja, egyben, PDF. formátumban innen tölthető le)

Az idei Evolution konferencián számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve igyekszünk bemutatni, hogy ezek a változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.

Bemutatjuk például, hogy miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni, illetve hogy milyen országos, vagy azon is túlnyúló hiper-szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással. Megvizsgáljuk, hogy mikor érdemes marketing- és mikor ún. értékesítési kampányokat szerveznünk. Azt is megvitatjuk, hogy mikor kell magunknak cselekednünk, és mikor kell szakemberek, vagy ügynökség segítségét kérnünk. És persze beszélünk a hétköznapi üzemelésben rejlő akadályokról is, mint például a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció, vagy akár egy influencer alkalmazása. Lehetetlen mindet felsorolni.   

A konferencia tematikáját az alábbiakban olvashatja. A címekre klikkelve a hozzájuk tartozó termek részletes programjait is megtalálhatja. Kérem, olvassa végig. 

– Vágykeltők sebességváltása: a média- és reklámpiac relatív és valóságos gyorsulása.
– A fejlődést biztosítja: a kreatív alkalmazkodás.
– A felforgatók köztünk élnek: holnapra várod őket, pedig már ma is tevékenykednek. 
– Minden, ami dinamikus: kreativitás, kampány és az értékesítési láncok.

Termenként és szekciónként:
Közösségi média – Az ezerarcú közösségi média.
            (Kereskedelem, influencer marketing, kríziskommunikáció, algoritmusok)                 
Performancia – Minden út a fogyasztóhoz vezet.
           (Értékesítési kampányok, átalakuló célcsoportok, globálisok árnyékában)
 Kereskedelem – A kereskedelem új dinamikája.
            (Megváltozott vásárlók, dinamikus értékesítési láncok, erőszakos transzparencia)        
Média – A nagy átalakulás.
           (Reklámköltések 2017 -  Az átalakulási folyamatok, a személyre szabott médium)
Egy igazi felforgató:a fintech megjelenése a különböző piacokon.
           (Kereskedelem, marketing, pénzügy. Mit okozhat a pénzügyi liberalizáció?)
 Érzelemmarketing – Vágytalanok ébresztése.
          (Vágyak elemzése, a vágykeltéstől a kezelésig)
 
Adatokkal zsonglőrködők – programmatic és egyéb furcsaságok.
          (Programmatic újdonságok, adatok kereskedelme, a GDPR fogadása és kezelése.)
 A vélemény szabad, meg is alkotják rólad!
         (Tedd harmonikussá: reputáció, márka, krízis és employer branding.)
 Online videó: A szélessávú szórakoztatás folytatódik!
         (Monetizáció, hirdetések és influencerek)
– Commerce Hungary: 100 éves kereskedelmi tradíciók kerülnek a süllyesztőbe.
         (Újdonságok és ötletadó: üzletalapítástól a házhozszállításig)

Reményeim szerint a program már az elolvasáskor is kellő információt nyújt a változásokról és azok esetleges kezeléséről. 

Bízva a személyes találkozóban, üdvözlettel:

Csermely Ákos

 

 

 

Általános ismertető: 

Az első Evolution konferenciát 2013-ban rendeztük: az akkor még két teremben tartott eseményen 350-en vettek részt. 2017-ben már több mint 1300-an voltunk az immár két napos, 4 termet kitöltő rendezvényen. A 2018. február-március fordulóján hatodik alkalommal megrendezésre kerülő konferencián pedig már 1300-1500 fő részvételére számítunk.  

Az Evolution konferenciát előszeretettel nevezzük edukációs workshopnak is, ahol minél több esettanulmánnyal, gyakorlati példával és a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével igyekszünk bemutatni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit.

A konferencián előadóként, fórumrésztvevőként vagy látogatóként részt vesznek

  • e-kereskedelemi szakértők, kereskedők;
  • IT- és internetes vállalkozások képviselői;
  • a digitális gazdaság felhasználói/megrendelői, illetve beszállítói/szolgáltatói oldalának képviselői;
  • a digitális transzformációban élen járó kis-, közepes- és nagyvállalatok vezetői;
  • feltörekvő startupok, kkv-k képviselői;
  • médiaszakemberek és újságírók;
  • újságkiadók, rádió- és televíziós csatornák vezető szakemberei;
  • online újságok vezetői;
  • HR vezetők, fejvadászok;
  • közintézmények, minisztériumok és hatóságok képviselői;
  • marketing- és közvélemény-kutató intézetek munkatársai;
  • tanácsadó és kutató cégek képviselői;
  • internetes joggal foglalkozó ügyvédek;
  • az információs társadalommal foglalkozó tudományos műhelyek kutatói, felsőoktatási intézmények oktatói és diákjai.  

Az előadások reggel 9.00-től délután 19.30-ig tartanak. A programot igyekeztünk úgy összeállítani, hogy a lehető legszínesebb legyen, egyszersmind sok új és azonnal hasznosítható információt, tudást adjon át Önöknek.

Mindkét napon több különböző tematikájú szekcióval várjuk az érdeklődőket.

A konferencia belépőjegye a következőket tartalmazza:

  • Konferencia belépő az adott napra, napokra a több mint 250 programpont szabadon látogatható
  • Svédasztalos ebéd és kávészünetek
  • Az üzleti tanácsadópontok látogathatósága
  • Mobilaplikáció, hogy könnyebben tudja a személyre szabható programot beállítani. (valós kezdésnél értesítést küldünk mobiljára.)

A kedvezményes árú jegyek február 20-ig vásárolhatók meg!

A Média Hungária konferenciairoda független rendezvényszervező cég:

– A Konferenciairoda tevékenysége kizárólag szakmai kérdések megvitatására, az edukációra irányul, valamint az újdonságok bemutatására az üzleti élet, a stratégia és az eszközök területén.

– Rendezvényein igyekszik minden üzleti/piaci oldalnak helyet biztosítani és találkozópontként is működni.

 Nem  áll mögötte üzleti alapon működő szövetség, vagyis szövetségi köntösbe csomagolt üzleti tevékenység.
( megjegyzés: amelyik szövetség a versenypiacon versenypiaci eszközökkel bevételt generál a szövetségnek, például konferenciát szervez, az a szakma érdekvédeleme mellett piaci versenyző, és ebben semmi anomália nincs :-)) 

– Nem ügynökség vagy más kereskedelmi szolgáltató, amely a rendezvényein keresztül szervez ügyfeleket (így érdekében áll kizárni a konkurenseket és azok megoldásait).

– Az Evolution szervezőit a program összeállítása során kifejezetten a szakmaiság, és a teljességre - vagy legalábbis a sokrétűségre való törekvés vezérelte, s ezzel párhuzamosan igyekeztek elkerülni azt, hogy a politika belopakodjon az előadótermekbe, pártmérlegelések, politikai súlyozások mételyezzék meg az okos, tárgyszerű szakmai beszélgetéseket.

Kérünk mindenkit, hogy segítse ezt a szándékot, maradjon meg a rendezvény továbbra is a média, a netpolgárok, a piaci szereplők, ügynökségek, a hirdetők, a fejlesztők és az egész internet legfontosabb szakmai fórumának.

A konferencia programjában a fenti célkitűzésekhez illeszkedő előadások, fórumok, workshopok, szakmai kiállítások, valamint mesterkurzusok szerepelnek. 

Várjuk sok szeretettel!

Megtisztelő figyelmüket köszönve üdvözlettel:                                                                                                          

Csermely Ákos