Helyszín: Budapest - La Vida

2020. március 11.

Tisztelt Konferencialátogató! Kedves Barátom! 

Figyelem! Az Evolution konferencia látogatói telítettsége miatt regisztrációt csak előjegyzésben tudunk felvenni
Amennyiben fel szeretne iratkozni, kérjük hívja a 06 1 487-02-31-es telefonszámot

Részletes program itt. – Program PDF  formátumban itt.  - Regisztráció itt

Evolution  Mottó: Mindenki megkerülhető! (olvasási idő 4 perc)
(Vitatkozós, kibeszélős, a közönséget bevonós interaktív nap. Aki akar vitatkozik, aki akar csendben figyel!)

Mindenki és bárki 5 méteres körzetében lehet egy kütyü (mobil, táblagép vagy asztali gép), amellyel azonnal beléphet a virtuális térbe. Hazánkban például több mint 7 millió ember képes akár azonnal interaktív kapcsolatot teremteni egymással. Kapcsolatot és közösséget építhet, kommunikálhat és kereskedhet.

Intro:  Kik a versenytársaid a hazai piaci szereplőkön kívül?
           Kik által válhatsz megkerülhetővé? Te jól látod a piaci helyzeted?
 1. A globálisok (a Facebook és a Google) kereskedelmi és kommunikációs piacterei. 
 2. Az új globálisok – mint az Amazon és az Alibaba. 
 3. A regionális versenyzők. A környező országok kereskedői. 
 4. A határtalan kereskedelem. Hazánk fiai vásárlásaik több mint 50%-át már a külföldi webshopokban (például Európában és az USA-ban) szerzik be. Azaz, minimum 5-600 milliárd forint vándorol évente külföldre, ki a hazai gazdaságból, annak összes járulékos dolgával együtt. 

Téged ki védhet meg? Elsősorban te saját magadat, de az ügyfeled is lehet az, aki megvéd! 
Miért? - Mert szereti azt, amit és ahogy csinálsz.
           - Mert szereti a márkádat! Mert hozzád kötődik!
           - Mert benned bízik!
 
           - Te tudsz számára megoldásokat nyújtani akár olyan kérdésekben is,
              amelyek nem közvetlenül hozzád tartoznak!

           - Ne hagyd magára az ügyfeled! Ne csak egyszer adj el neki!
           - Építsetek ki együttesen egy kiváló és folyamatos kapcsolatot!
              Hogy együtt ez nem lehetséges? Dehogynem!
              Ettől minősül majd fel a munkád alkotó mesterséggé!
            – Ne attól éld meg sikeresnek az üzleted, hogy többet veszel el, mint ami az alku alapján járna.

Valóban látjuk, ahogy a gazdaság, a kereskedelem, a média változik, vagy csupán a mával vagyunk elfoglalva? 
Egy rakat bullshitet fogunk értelmezni és újrapozicionálni!

Te már tudsz vitatkozni, érvelni, ha kell csendben maradni, beismerni, vagy meggyőzni?  
A konferencia ereje a vita minőségében rejlik. Aki akar vitatkozik, aki akar csendben figyel!

Részletes program itt. – Program PDF  formátumban itt.  - Regisztráció itt

Plenáris – A megkerülhetetlen, szeszélyes fogyasztó.
– ... mert versenyre vagyunk ítélve? Mert van (rajtad kívül) más is?!
 Az evolúciós verseny természeti törvényei és hatása
– Mindenki megkerülhető és mindenki elérhető. Miért segít a "smarketing"?
– Te valóban látod a valós piaci helyzeteket és a saját helyzeted?
Mindenkihez vezet egy érdek. Neked mennyit ér az ügyfeled? 
– Miért nem tudja más helyetted megoldani a feladatodat?
– Verseny a zárt ökoszisztémában: A Wall Garden veszélyei.
– Az életben maradás záloga: kösd magadhoz az ügyfeledet!
– A kiszámíthatóság záloga: csodálatos érdekek.
– Megment az ügyfél? Emléket neki!
– Utak a globálisokon kívül. – Függetlenített kommunikációs és értékesíthető utak. 
– Útkeresés válság esetén. Ha mégsem lesz válság, annál jobban jársz. :-) 
– Saját utadon? Függetlenedjünk a globálisoktól.
– Független kommunikációs és értékésítési utak keresése a Service Design segítségével.  

A három szekció egy-egy témája: 

–   I.  Az elérés útjai.  A fogyasztói utak versenye.
–  II.  Csoportba szervezés: A személyiségek falkája – Egy közösségben az ügyféllel.
– III.  Szolgáltatás biztosítása az újravásárlás reményében.
         Kösd magadhoz szolgáltatásokkal, tartalommal, a szolgáltatás tartalmával!

I.  Az elérés útjai – A fogyasztói utak versenye.
– Közhely: Ma már bárki bárhonnan több mint 7 millió embert el tud érni. 
                Ma bárki elérheti a Te vásárlódat is.
– Mindenki elérhető. De mibe fájhat ez nekem?
– A célzás költsége és a média költsége.
– Élet a konverzión túl: a márkavakság kialakulásának veszélyei.
– Vajon miért pont ezek a mostani marketing és szélszkommunikációs trendek?
Hogyan változik a különböző médiatipusok szerepe a reklámkampányokban és az értékesítési láncokban?
– Újabb bullshit láz érkezett? Mit jelent a CDP? Mire föl kéne ez nekünk? (Customer Data Platform)
– Tesztelések az ügyfél "elhagyott" adataiból.
– Ki áll a tölcsérem előtt?
– Mit keres a gyerek a tölcsérem előtt?  A gyermekek befolyásoló potenciálja.
Brandingeljünk growth hackinggel?
      Értelmező előadás a szénné optimalizálható márkaépítő eszközök taktikai szerepéről.
– Brandless... Lehet a márkánál bármi is erősebb?
– A perszonalizált marketing értelmének vizsgálata.
– Gondolatkísérlet: Tűpontos célzás vagy lőj a tömegbe. A célcsoport-finomítás képletei.
– Mi a gond a mobillal? Miért nem tudja magára vonni a hirdetők teljes figyelmét?
– Programmatic 3.0 WTF?
– A Google shopping tapasztalatai az elmúlt 9 hónap alapján. Ki lett az igazi nyertese?
– A nagy számok törvénye: adatokból statisztika.
– Forgalomnövekedést Service Design alapon. 

II. –  A személyiségek falkája. Személyiségek közösségi média csoportba terelve. 
        (Figyelem! Nem csak kereskedőknek, de cégvezetőknek, HR-eseknek is ajánlott)

Egy termék eladása ne egy folyamat végét jelentse! Lépj, építs közösséget ügyfeleddel!

– A mese, amely összetart minket. Vágyak, emlékek, ideák.
– Közvetlen és közvetett (hosszútávú) értékei egy csoportnak.
– Legyél TE is hűséges kereskedő! Az "első éjszaka" emlékei.
– Az evolúciós ösztönöket megerőszakolni nem lehet.
– A közös utálat, amely összeköt. Emberi tulajdonságok összetartó ereje.
– Az emlékek birodalma. Az emlékek megmaradásának törvénye.
– Miért van szüksége egy online áruháznak offline közösségi térre?  
– A megérzés és az EQ szerepe az emberkezelésben.
– Az értelem tárgya: egy közösségben az ellenséggel.
– A közösséged igényei: Figyelj ki mit keres, ki miről beszél.
– Rosszul reagáltam le, ellenem fordultak. Miként fordíthatom át a hasznomra?
– Egy ember kérdez, ezernek válaszolsz.
A közösségek legelső igazi „growth hacker”-e maga Machiavelli volt.
        Egy csoport és/vagy közösség egybetartásának 10 parancsolata.
Majdnem (hó-)fehér zóna, azaz a szürke világosabb árnyalatai:
          – Egy kis csibészség: A látens csoportok szervezésének inditékai és szempontjai.
          – Hogyan lehet meghatározni és mérni egy közösség minőségét?
          – Nyílt és "zárt" tesztelések lehetőségei egy csoporton belül.
          – Etikus és etikátlan csoportvezetések és vizsgálatok.
– Adatok forrásai közösségen belül.
– Szolgáltatások közösségek tagjai számára. 
– Közösséget építeni könnyű… megtartani, fenntartani, növelni és értéket létrehozni annál nehezebb.
– Gamification a közösségépítésben.
Ki az a Homo Consumer?
– Hányan legyenek a csoportban? 
   
A képlet tényezői: célcsoport, fenntarthatóság, egyéb üzleti érdekek, lemorzsolódók, aktivísták száma, etc.
– Miért van szükség a hangadókra?
 Mi van akkor, ha csak a felszín (a Maslow-piramis csúcsa) különböztet meg minket egymástól? 
    Tényleg csak buyer perszonák vagyunk?
– Banánhéjak a csoportokban.
– Jelek a csoportban: szintetizáld!
– Elszúrtam a csoportomat, hirtelen mindenki ellenem beszélt. Tanulj más hibájából!
– Vágykeltők szövegelnek.
– Ki vigye a híremet a vásárra? (Élet az influencer marketingen túl).
– Neveld ki saját evangélistádat. (Önként vállalt szószólóink)
– Akik megfordították az ellenünk beszélőket? (Esettanulmányok)
– Mit jelent a gyakorlatban a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció?
– Mit tehetünk a "Nem ide való" emberekkel?
– Krízis a csoportban. Oszd meg és uralkodj tovább…!
– És jöjjön akkor akár a sznobizmus, az offer, exclusive ajánlat, és már olvadnak is a vevők…
– A hír és posztok megosztásának természeti törvényei.
– Hogyan használd meglévő ügyfeleidet új ügyfelek megszerzésére?
– A párbeszéden alapuló csoportos márkaépítés.
– Legjobb ügyfélszolgálat az, amikor ügyfeleid egymást szolgálják.
– Közösségépítés- és kezelés képletei: hívd segítségül a Service Designt.

III.  Kösd magadhoz szolgáltatásokkal, tartalommal, a szolgáltatás tartalmával!
– 
Cél: a folyamatos újravásárlás megteremtése.
– Miért ezek a szolgáltatói trendek 2020-ban.  
    Szolgáltatások új (ügyfélfogó) és meglévő (ügyfélmegtartó) vásárlók számára.
Az értelem felelőssége: A szolgáltatások minősége, a rövid és hosszútávú érdekek meghatározása.
– Légy résen: Amit ma adsz, az holnap jár! Valaminek az elvesztése érzékenyebben érinti, mint amikor kapja azt.
        Szolgáltatások közösségek számára.
– Szolgáltatások, amelyekkel magadhoz láncolhatnád ügyfeled.
   (pl.: kedves szó, tanítás, tanácsadás, tartalom, bónusz, pénzspórolás, 2020-as trendek)
– A külföldről érkező konkurensekkel szemben mely szolgáltatásokkal tehetünk szert versenyelőnyre? 
  (Magyar specifikus szolgáltatások)
– Miért fontosabb a szövegelés az árnál?
– Szolgáltass játékkal. A gamification értelme.
– Vizsgáljuk humorral a valóságot!
– Azonosan értelmezett szavak és gondolatok.(Minél többen, annál lejjebb?)
– Gamification a szolgáltatásokban.
– A vágykeltők szövegelnek. 
      Lyukat beszélnek a hasadba. Tudod, hogy hantázik, mégis hallgatni akarod…
– Miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni, üzemeltetni?
– A külcsín(y) és a belbecs. A humor és a sarkított retorika szükségszerűsége a zajban. 
         Miért fontos a kereskedőknek és hirdetőknek (is) a minőségi tartalom megtartása?
– Az azonnali fizetés hatása a szolgáltatások minőségére. Valóban hathat?
– A líra, a szerelem és az ostobaság hangjai.
Az értelmetlen szórakozás és az ingyenesnek vélt értéktelen tartalom hatásai.
– A pillanat varázsa, az elgyengülés (elgyengítés) virtuózai. 
– SEO-optimális szövegek írása, szerkesztése.
– Az adatvezérelt tartalom lehetősége és szükségszerűsége.
– Hallgass a fogyasztóra! Olvasd el mit ír, mit posztol! – azután oszd meg magad is, hivatkozz rá stb.
– Figyelj a stílusra és a tartalomra! Fontos az egyedi és a jól felismerhető, márkához köthető stílus is!
– Hittek a márkában, hittek saját magukban.
– Szolgáltatástervezés a Service Design segítségével.

Részletes program itt. – Program PDF  formátumban itt.  - Regisztráció itt

Figyelem!!!  A tavaszi három konferenciánkat szervesen összekapcsoljuk.
(A belépőket a következő konferencián az adott rendezvény résztvevőinek "Szuper Early bird" áron biztosítjuk")

I.   Evolution                  : Mindenki megkerülhető. 
II.  Cicerók és Cicerínák: Te is lehetsz sztár... kiváló előadó. Tudod?! Cuiceróra 2000 év múltán is emlékeznek. 
III. Media Hungary 25! : Mindenki elérhető (Ismertető február 12-én)
További részleteket az első rész (Digitális Akadémia) ismertetőjében olvashatsz, itt. 

 

Media Hungary 25! Ünnepi jegy:  
Első napos belépő:        32.000 Ft + áfa/fő  (május 19.)
Második napos belépő:  19.000 Ft + áfa/fő  (május 20.)
Két napos belépő:          40.800 Ft + áfa/fő     

Egyágyas szoba:            19.000 Ft + áfa /fő
Kétágyas szoba :              12.000 ft + áfa/fő

 

Az Evolution 2020 ártáblázata:

Normál Jegyár:  
2020. február 24-től –  2020. március 9-ig
Belépő ára: 43.000  Ft +Áfa /Fő

Helyszíni Jegyár:  
2020. március 10-től
Belépő ára: 46.000  Ft +Áfa /Fő

I. rész: Digitális Akadémia       február  12.       Mottó: Mit NEM élhet át az ügyfél? Módszertanok és tervezés üzletünkre profilozva
II. rész: Evolution                      március 11.      Mottó: Mindenki megkerülhető
III. rész : Media Hungary 25!     május  19-20.  Mottó: Mindenki elérhető

Cicerók és Cicerínák I.              
április 22.        Mottó: Ciceróra 2000 év múltán is emlékeznek. 
Cicerók és Cicerinák  II. 
          szeptember 16.  Mottó: Önmagunk építése folytatódik
Internet Hungary                     október 6-7.      Folytatása következik... 
 
Várunk benneteket nagy szeretettel! 
Kérdés és észrevétel esetén, kérlek írj ide: csermelyakos@mediahungary.hu 

Tisztelettel:
Csermely Ákos

Előadók közül

Gangel Péter

Gangel Péter

Bizalmi Kör
Magyarország
Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán

Pelenka.hu
Magyarország
Zemplén Zsófia

Zemplén Zsófia

Nu Skin
Magyarország
Damjanovich Nebojsa

Damjanovich Nebojsa

Senpai Consulting
Magyarország
Szombati Orsolya

Szombati Orsolya

Sales Akadémia
Magyarország
Deli Ágnes

Deli Ágnes

mall.hu
Magyarország
Darázs Attila

Darázs Attila

Addict Interactive
Magyarország
Osipovich Marianna

Osipovich Marianna

Dentsu Media
Magyarország
További előadók