2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Válasz a fogyasztók sebességének változásaira.

2019. február 28.
csütörtök
12:25–12:40
Kereskedelem
Megnézem a programban

Az általunk menedzselt márkák kommunikációja során a lehető leghatékonyabban kihasználjuk az automatizált marketing kínálta lehetőségeket. Hogyan fordítható le ez az eladásösztönzésre? Online értékesítés esetén konkrétan úgy, ha mi magunk építjük az utat, amin a számunkra fontos vevő jár.
Durex esettanulmány

Jelen trendek azt mutatják, a vásárlóért folytatott harcban az lesz a nyertes, aki megfelelően tud reagálni a digitalizáció és a fogyasztók sebességének változásaira. Mi a TEN-nél azon dolgozunk, hogy az általunk menedzselt márkák kommunikációja során a lehető leghatékonyabban kihasználjuk az automatizált marketing kínálta lehetőségeket. Hogyan fordítható le ez az eladásösztönzésre? Online értékesítés esetén konkrétan úgy, ha mi magunk építjük az utat, amin a számunkra fontos vevő jár. A Reckitt Benckiser ecommerce csapatával az elmúlt 1 évben szerzett közös tapasztalatainkból merítve, néhány konkrét példán keresztül szeretném megmutatni hogyan, járulunk hozzá, hogy egy virtuális kosárba az adott Durex termék kerüljön be. Kiemelve a kategória sajátosságai által felmerült kihívásokat, illetve az egyedülálló hármas együttműködés (márka – e-retailer-ek – ügynökség) hatékonyságát.

Előadó

Gecs Katalin

Gecs Katalin

TEN Media