2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Valami izgatja...

2019. február 27.
szerda
12:10–12:25
Performancia
Megnézem a programban

Vagy 5x jött már vissza. Ezerszer újraolvassa. A döntés előtti érzelmi állapotok detektálásának lehetőségei az online térben.

Különböző adatok állnak rendelkezésre arról, hogy az online vásárlások mekkora aránya befejezetlen – a szakirodalom jellemzően 60 és 90% közé teszi ezt az arányt. Ha ezt pénzben fejeznénk ki, milliárdos összegekről lenne szó…

Hogy zajlik az online vásárlás esetén a vásárlási döntési folyamat, és milyen tényezők járulnak hozzá leginkább a be nem fejezett vásárlások magas arányához. Mennyire jellemzőek az adott webshop funkcionalitásához kapcsolódó szempontok, mint az online vásárlás befejezését gátló tényezők, és mennyire a különböző fogyasztói érzelmi állapotok, például az észlelt kockázat mértéke. A nagy kérdés persze az, hogy ez ugyanannak a magatartásnak az online lenyomata, mint amit offline tapasztalunk, vagy virtuálisan nagyobb bizonytalanság mellett hozzuk meg döntéseinket…

Előadó