2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Te megkérdezed a végén, hogy jó voltál-e?

2019. február 27.
szerda
12:25–12:40
Sales/Market
Megnézem a programban

Mások visszajelzése (ajánlások) befolyásolja saját vásárlásunkat. De a kereskedő milyen visszajelzésre tud támaszkodni? A vásárló digitális lábnyoma ugyan ad rá utalást, de a vásárlási döntés kiváltó okait nem értjük meg belőle. Pedig ez az információ hasznos lenne a vásárlói útvonal finomhangolásához, a személyre szabáshoz, lojalitás növeléséhez, az evangélizmus kialakításához. Hogyan érjük el, hogy mi legyünk képesek befolyásolni a vásárlót, ne mások? Akcióra reakció, avagy kutatás módszertan beépítése a customer journey-be az értékesítés szolgálatában, természetesen okos eszközökkel és megoldásokkal.

Előadó

Deák András

Deák András

Reacty Digital