2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Storytelling a vásárlói úton. De milyen mesére lenne kíváncsi...?

2019. február 28.
csütörtök
15:30–15:45
Érzékenyítés
Megnézem a programban

Az adatok és a storytelling. Adatok elemzése és használata a teljesítményalapú történetek megírásához.

Gondolkodtál már azon vásárlás közben, hogy miért épp az adott termék mellett döntöttél? Mi alapján határoztál úgy, hogy száz meg száz kedvező ajánlat közül Te éppen azt választod? Miért lehet az, hogy egyes márkák világszinten sikeresek, míg mások eltűnnek a süllyesztőben?

Az előadás során bemutatjuk, hogy hogyan lehet a történeteket elemezni, abból információt kinyerni és felhasználni termékfejlesztésre és kommunikációra. A siker kulcsa nem a legjobb termék, hanem a mögötte álló történet.

Előadó

Tolnai Ákos

Tolnai Ákos

Ability Matrix