2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

7 milliárd adatpontból hatékony márkaépítés?

2019. február 27.
szerda
16:30–16:45
Sales/Market
Megnézem a programban

Mit ad hozzá az adatalapú gondolkodás a klasszikus márkaépítési iskolákhoz? Miként nyerhetünk social adatokból márkastratégiai insightokat? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ, frissítve a jól bevált márkakommunikációs folyamatokat, naprakész adatalapú módszertanokkal. A keletkező digitális lábnyomok a valóság olyan szeleteiről informálnak, melyekről korábban nem volt ilyen részletes és megbízható tudomásunk. Bemutatjuk többek között, hogy hogyan olvashatunk ezekből perszóna profilokat alkotva, annak érdekében, hogy kulturálisan releváns, hatékonyabban működő, agilis márkastratégiákat építhessünk.

Előadó