2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Smarketing. Alkalmazkodás a piac evolúciós törvényeihez: színre lép a smarketing.

2019. február 27.
szerda
10:30–11:10
Sales/Market
Megnézem a programban

Mit jelent? Miért kell egyesülnie a sales-nek és a marketingnek, és milyen feladatokat ró mindez a piaci szereplőkre? A smarketing 6+1+1 bástyája. :
1. Az eladás: A vásárlás folyamatai. - Ruházzunk bele, hogy megértsük, hogyan használják a digitális dolgokat a vásárlók.
2. A marketing és a sales egymástól vesznek át feladatokat, a határ elmosódik. - Integrált technológia.
3. A performancia mérése a teljes vásárlói útvonalon.
4. Hidak építése és földrészek egybeolvasztása: a sziget struktúrájú cégek átalakítása.
5. A marketing műveletek stratégiai fontosságúvá emelése. A tehetségek nagyobb arányú bevonása. (Kreativitás, innováció, gyorsaság és rugalmasság)
6. Eladás.
+ 1. A lojalitás megszerzése.
+ 1: A fogyasztók evangélizmusa, és a kör újra indul: hiszen ez maga az ajánlás.

Beszélgetés vezető

Vitaindító

Résztvevő

Rédey Iván
Szarka Szilvia

Szarka Szilvia

Extreme Digital
Takács Borbála

Takács Borbála

Universal McCann