2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Sales marketing, programmatic alapon.

2019. február 27.
szerda
15:45–16:00
Performancia
Megnézem a programban

Úgy tűnik a mikró momentumok és a mikró tranzakciók korában élünk. A piacot a konkurensek vevőről vevőre, eladásról eladásra sok kis harapással kebelezik be. Egyenként, személyre szabottan kommunikálnak a hazai fogyasztókkal, a nyelvünket nem is ismerő cégek.
Ismerjük meg a sikerük 7 kulcstényezőjét. Manapság már minden ügynökségnek és cégnek lehetősége van adat alapú reklámkampányra. Mégis sok esetben több komponens hiányzik a sikeres programatic alapú sales marketinghez. Melyek ezek? Milyen rendszert érdemes bevezetni cégeknek vagy ügynökségeknek akik programatic alapon szeretnének márkaértéket vagy eladást növelni? Az előadásból mindez kiderül.

Előadó

Béres Szilárd

Béres Szilárd

MediaSales