2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Milyen a jó médiaajánlat?

2019. február 27.
szerda
13:25–13:40
Média
Megnézem a programban

Az ügyfél fejével gondolkodni.

A jó médiaajánlat receptje nem titkos viszont az előállítása sok közös munkát igényel mind az ügyfél mind a médiavásárló cég oldaláról.

Az egyik legfontosabb összetevője a jó médiaajánlatnak, hogy a médiavásárló cég tisztában legyen az általa képviselt márkával, annak a fő célcsoportjával, üzeneteivel, termékeivel illetve szolgáltatásaival. Az ügyfél felelős azért, hogy ezeket az információkat megfelelő szakmaisággal átadja a médiavásárló partnerének.

A másik fontos összetevő a jó partnerség az ügyfél és médiavásárló cég között, hiszen a közös gondolkozás és tervezés minden esetben meghozza gyümölcsét. A közösen lebonyolított kampányok kiértékelése a tanulságok átbeszélése és azok beépítése a következő médiakampányokba a fejlődés motorját jelentik a médiavásárlás területén.

Előadó

Finszter Henriett

Finszter Henriett

McDonald's