2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Márkarajongók hangnemei a Facebookon.

2019. február 27.
szerda
15:10–15:25
Közösségi
Megnézem a programban

Kereskedelmi és tematikus csoportok pszichológiai alapú vezetése. Csoportok és csoporttagok kezelése. Csoportok érzelmi együtthatója és irányítása. Kivételezés, kiemelés, jutalmazás és egyéb eszközök; a csoportos tudat megerősítése. Hogy kommunikál egy BMW-s, egy miatás, vagy egy suzukis? Ki milyen hangnemben kommunikál?

A legtöbb márka ma még saját Facebook oldalán próbálja meg interakcióra bírni a felhasználókat, azonban jelenleg a közösségi oldal csoportjaiban mutatják a legnagyobb aktivitást az emberek.

A 35 ezer tagot számláló Huawei közösség csoporton keresztül kerül bemutatásra az, hogyan lehet felépíteni egy igazi márkarajongói kört, amely napi szinten saját véleményt fogalmaz meg, megvásárolja és használja a terméket.

Építsünk márkarajongókat, majd építsük a márkát az igazi márkarajongókkal!

Előadó

Kovács Ádám

Kovács Ádám

HuaweiBlog