2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

#NyisdKiANestlét – avagy a vállalati márkaépítés sikerreceptje.

2019. február 27.
szerda
16:10–16:25
Sales/Market
Megnézem a programban

Az egészségtudatos fogyasztói trendek erősödésével egyre több fogyasztóban alakul ki az igény speciális étrend kialakítására, egészségesebb(nek tűnő?) termékek fogyasztására. Ám a kereslet növekedésével az önjelölt szakértők, valamint a legkülönbözőbb speciális diéták és termékek kínálata is megnövekszik. Egyes élelmiszerek és alapanyagok démonizálódnak, mások felmagasztalódnak. Ember legyen a talpán, aki eligazodik az informáicóáradatban, és jajj annak a multinacionális élelmiszeripari vállalatnak, amelyik a bio-mentes-kézműves világban nem tudja megszólítani a fogyasztókat.
A Nestlénél nap mint nap tapasztaljuk, hogy rengeteg tévhit és téves információ kering a köztudatban, és beláttuk, hogy amíg ezeket nem tisztázzuk, esélyünk sincs magasabb szintű kommunikációt folytatni.
Szerencsére a tudás rendelkezésünkre áll, hiszen saját dietetikusok és élelmiszermérnökök segítik a munkánkat nap mint nap, így már csak a fogyasztóink figyelmét kellett magunkra irányítanunk. Mindezek megvalósításáról szól a #NyisdKiANestlét kampánysorozat, amelynek révén megalkottuk a vállalati márkaépítésünk sikerreceptjét.

Előadó