2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Márkabiztonság – nemzetközi trendek, hazai helyzet.

2019. február 27.
szerda
15:55–17:10
Média
Megnézem a programban

A konferencia résztvevői a felvezető előadásban betekintést kapnak az első hazai brand safety kutatás eredményeibe, a kerekasztal résztvevőivel pedig olyan kérdéseket tisztázunk, mint:
- Miért a digitális térben erősödött fel a brand safety igénye? Mi a helyzet a non-digital médiában? Egyenszilárdságúak a brand safety elvárások minden médiatípus vonatkozásában?
- Kinek mit jelent a biztonságos hirdetési közeg?
- A véletlen együttállás márkabiztonsági kérdés?
- Ki tudja jobban: a hirdető vagy az algoritmus? Kell választani egyáltalán?
- Túlbiztosítunk vagy monitorozunk? Hirdetői, ügynökségi és kiadói eszközök és használatuk
- A brand safety koncepciók és eszközök leginkább hirdetői fókuszúak, az ő márkáikat hivatottak "megvédeni". De hogyan "védik meg" a médiatulajdonosok a saját termékeiket/márkáikat a "nem brand safe" hirdetésektől?

Beszélgetés vezető

Novák Péter

Novák Péter

Dentsu Aegis Network Hungary

Résztvevő

Baráth Péter

Baráth Péter

Vodafone
Faludi Péter

Faludi Péter

Havas Média
Mérő Ádám

Mérő Ádám

Coca-Cola
Vági Róbert

Vági Róbert

Central Médiacsoport

Előadó

Ziegler Gábor

Ziegler Gábor

Indamedia