2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Lehet üzleti cél a felhasználói igények kiszolgálása?

2019. február 28.
csütörtök
14:45–15:00
HR és cégvez
Megnézem a programban

Termékfejlesztésnél az üzleti igények általában ismertek. Egy fejlesztési projekt jó esetben nem indul el addig, amíg a megrendelő nem látja azt, hogy siker esetén abból mit profitálhat. Lehet ez klasszikusan kézzelfogható pozitív pénzügyi eredmény, de lehet indirekt módon akár több hírlevél feliratkozó vagy a márkaépítés valamely formája is.
A felhasználói igények feltárása ugyanakkor a megrendelő számára nem ennyire egyértelmű. Annak a haszna, hogy egy termék könnyen használható, kézre áll, tetszetős, stb. nehezen mérhető a megszokott üzleti módszerekkel. Erre mára számos UX kutatási módszer áll rendelkezésre, melyek egyre szélesebb körű elterjedésével a termékfejlesztés felhasználóközpontúvá válhat.

A kérdés az, hogy megéri-e az erre fordított erőforrás.

Előadó

Dutka Krisztián

Dutka Krisztián

UX Designer, GE