2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Kommunikációs csatornák összefűzése: a brandingeléstől a termékeladásig. (Brand, performance, programmatic)

2019. február 28.
csütörtök
14:35–14:50
Kereskedelem
Megnézem a programban

Display, mobil, video, audio, natív és egyéb csatornákon és eszközökön átívelő kommunikációs csatornákon. Akár neked is lehet. Vagy nem... .

A hagyományos kommunikációs csatornáktól az online-on át az interaktív kitelepülésekig és pop-up eventekig mindenhonnan támadunk. Ma már nem elég egy jó szlogen, egy ütős tv spot vagy egy dekoratív influencer ahhoz, hogy célba érjen az üzenet - a platformokat tudni kell kombinálni és tudatosan adagolni. Mutass újat, hass az érzelmekre, ugyanakkor informálj, tájékoztass, edukálj, szórakoztass és ösztönözz! Vagy ne!

Előadó