2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Kiüresedett élmények, kényelmes marketingesek.

2019. február 28.
csütörtök
13:30–13:45
Érzékenyítés
Megnézem a programban

Mit jelent az élmények kiüresedése? Üres ígéreteket vagy rosszul kitalált kommunikációs stratégiát? Azzal van a baj, amit mondunk, vagy ahogy mondjuk? Hol csúszhatnak el a márkák? Az egyszeri brand aktivációs megoldásoknál vagy a hosszú távú kapcsolatépítésben? Milyen trendeket látunk az élménykeresési szokásokban? Hogyan válaszolhatnak a márkák a változásokra? A márkastratégiák új irányzatai megoldják a kiüresedett élmények problémáját? Tényleg a viral branding, illetve cultural branding váltja meg a világot? Miben hozhatnak új színt? Ha egy love brand-en dolgozhatunk, sokkal egyszerűbb lesz az élet? Milyen gondolkodás áll a sikeres példák mögött?

Előadó

Hlavacsek Béla

Hlavacsek Béla

Progressive Reklámügynökség