2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Hogyan lehet emberközelibb a biztosítás.

2019. február 28.
csütörtök
15:30–15:45
HR és cégvez
Megnézem a programban

A biztosítás arról szól, hogy néhányan összeállnak és bedobnak egy kis pénzt a közös kalapba, hogy ha valakivel váratlanul baj történik, akkor tudjanak segíteni rajta. Legalábbis erről szólt a kezdetekben. Hogyan lehet az intézményesült biztosítási világban újra összekötni az embereket? A technológia adta lehetőségekkel élve a digitális térben, felhasználóbarát módon. Hogyan lehet olyan biztosításokat adni nekik, amire valóban szükségük van? Hogyan lehet kapcsolatot kialakítani velük számukra hasznos módon? Hogyan tud az ügyfél segíteni abban, hogy a szolgáltatás jobbá váljon? És nem utolsó sorban milyen emberekre van szüksége egy cégnek, hogy mindez megvalósuljon? A CHERRISK példáján keresztül vizsgáljuk meg a kérdéseket.

Előadó

Imre Kata

Imre Kata

Cherrisk