2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Egy nap, ahol én is végre megértem, miért olyan fontos nekem, az attribúciós modellek megismerése, megtervezése és kezelése.

2019. február 28.
csütörtök
15:35–16:10
Dataklizma
Megnézem a programban

Most is használsz attribúciót, csak nem feltétlenül realizálod. Nézzük meg, milyen attribúció működik az analitikai vagy a különböző hirdetési eszközeidben!
- Mikor van az, hogy ez nem megfelelő számodra? (display, reach kampányok, stb., tehát tipikusan nem performance alapú kampányok)
- Mit is akarsz egyéni attribúciós modellek használatával? Intelligensebben szeretnéd elosztani a különböző touchpontokon lévő eszközök között a konverzió értékét. Hogyan tudod ezt megcsinálni? Azaz mit és hogyan tudsz megcsinálni ingyenes eszközökben (pl. Google Analytics) és mire képesek a fizetős megoldások (pl. Google Analytics 360).
- Amikor egyéni attribúciós modellt építesz, mire figyelj? Nézzük meg egy példát!

Előadó