2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Digitális ügyfélkapcsolatok: Átok vagy áldás a digitalizáció?

2019. február 28.
csütörtök
12:40–12:55
Kereskedelem
Megnézem a programban

Nemzetközi szinten az ügyfélszolgálati szegmens egyik legnagyobb kihívása, hogy a vállalatok digitális fejlesztéseinek útjában épp a jelenleg használt technológiák állnak. Sok gyártó terméke nem képes a technológiai generációváltásra, így egységes fejlesztés helyett apró szigetmegoldások születnek. Sokan nem képesek lépést tartani a korábbi egyetlen csatornára szorítkozó megoldások helyébe lépő digitális tér által nyújtott szerteágazó lehetőségekkel és az ezek közötti kapcsolódási lehetőségekkel.

A Geomant segít eligazodni az új lehetőségek között, felzárkóztatja ügyfeleit olyan orchesztrációs rendszer létrehozásával melyben a tradicionális jól megszokott funkciók, tökéletesen szinkronban működnek együtt az ezeket kiegészítő új megoldásokkal növelve az átláthatóságot, a hatékonyságot és végső soron természetesen az ügyfélélményt. A digitális környezet nyújtotta új lehetőségek befogadása nem feltétlenül jelenti, hogy hátat kell fordítanunk a régi megoldásoknak. A kérdés, hogy hogyan tudjuk a legjobb összhangban működtetni a klasszikus hang alapú ügyfélszolgálati működést a digitalizáció által kínált új csatornákkal? Hogyan változik a voice alapú ügyfélkezelés egy orchesztrációs rendszerbe ágyazva?

Előadó