2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Csoportok értéke: Reputációépítés a közösségi térben. A reputáció legyen a csoportod alapja.

2019. február 27.
szerda
14:55–15:10
Közösségi
Megnézem a programban

A fogyasztói bizalom építésének eszközei, stratégia és taktikai lépések a közösségi térben. A storytellingtől a hitelességig.

Csoporttól függetlenül a tagoknak az általuk elérni kívánt tekintélyt ki kell érdemelniük, majd pedig képesnek kell lenniük stabilan fenntartani azt. A közösségi oldalak aktív tagjai minden egyes posztjukkal építhetik vagy éppen rombolhatják saját megítélésüket, hiszen nem mindig tudható előre, hogy milyen lesz a kiváltott reakció.

Egy francia pszichoterepauta, Claude Steiner modellje alapján igyekszünk majd körbejárni, hogy melyek azok a csoport számára fontos tekintélyforrások, amelyekre támaszkodva a fogyasztói közösségeken belüli reputáció valóban a bizalom és ezáltal a jó és hosszú távú márkakapcsolat alapja lehet.

Előadó

Banga Gábor

Banga Gábor

Fastbridge