2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Az igényfelmérés és a partneri együttműködés emberközpontú stratégiája.

2019. február 28.
csütörtök
15:00–15:15
HR és cégvez
Megnézem a programban

A szekció korábbi előadásaiban említett alapelvek nem csak vásárlóink megismerésére használhatóak, éppúgy érvényesek megrendelő és kivitelező között is, a tervezés és fejlesztés partneri együttműködés során.

Igazából nem vállalatokkal dolgozunk, hanem emberekkel, akik értékeket és célokat képviselnek. Az emberség és a partnerség nem csak az alkalmazások UX tervezésben fontosak, hanem az alkalmazás üzleti céljainak és stratégiájának meghatározásában is. Milyen információk szükségesek a sikeres UX tervezéshez megrendelői oldalról? Honnan és hogyan lehet ezeket az információkat beszerezni? Mi a kockázata annak, ha nem sikerül? Hogyan lehet a legjobban lavírozni a felhasználói célok, az alkalmazás üzleti célok és a saját üzleti céljaink között úgy, hogy egyik se sérüljön? Mindezek alapján mit érdemes figyelembe venni a beszállítói partner kiválasztásakor?

Előadó

Héthy Judit

Héthy Judit

Digital Business Consultant