2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Aranyhalak a halászlében. Érted provokállak, nem ellened!

2019. február 27.
szerda
12:35–12:45
Média
Megnézem a programban

Tovább darabolódik a "tömegfigyelem". Viszik el a pénzt globálisok és most már az online kereskedelem is határtalanná vált. Honnan veszik a fialok a first impression-t? A hagyományos média a fogyasztói elérésben még mindig kiváló. Ez nagy érték. De a kereskedelem a bővülő az egyre több szereplős piacán (lásd még: "határtalan kereskedelem" kialakulásai), rákényszerül a gyorsuló kommunikációra, a vásárló/fogyasztók lehető legközvetlenebb megszólítására. Milyen hatással lehet az un. smarketing a hagyományos média és marketing piacára? Ne feledjük a hazai online vásárlók 40%-a már külföldről vásárol. Vagyis már ma is úgy megy ki a pénzünk, ahogyan az a Google-nél és a Facebook-nál is tapasztalható. Még van egy kis időnk. Használjuk tehetségünket és vehemenciánkat - a mai problémák megoldása mellett - a jövő piacváltozásainak megismerésére, és állítsuk új tudásunkat a jövőnk szolgálatába. A Google és a Facebook veszélye már bizonyított. Vigyázzunk, hogy egy újabb veszély ne küldjön minket a levesbe... akarom írni: a halászlébe.

Előadó