2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Adatgondok - beszélgetés két felvonásban.

2019. február 28.
csütörtök
12:30–13:25
Dataklizma
Megnézem a programban

1. A Cambridge Analytica botrány tanulságai és következtetései.
A pénzzel fizetünk, és nem érdekel bennünket, hogy akinek fizetünk, az aztán mit tesz vele. Rosszlányokra vagy vak kiskutyák támogatására költi, ételt vesz vagy befektet. Azt sem tudjuk, mire nyomkodunk, amikor a weblapok jelzik hogy felhasználják az adatainkat.
A Cambridge Analytica esete mégis megtanított bennünk figyelni bizonyos normákra. Egy év telt el azóta.

2. Mit adott nekünk a GDPR?
Az USA-nak baromi sokat. Piacokat nyert. Nem keveset. És nekünk? Próbáljunk meg optimistán hozzáállni és megvizsgálni. Mit nyertünk a GDPR bevezetése óta?
1. Hogyan gyűjtik az adatokat a magyar hirdetők?
2. A programozott kreativitás és márkázás. Gondolatkísérlet: korcsoport, attitűd, érdeklődés szerint programozott kreatívok bevezetésének és üzemeltetésének gyakorlati megvalósíthatósága.
3. Mennyit lehet kérni egy harmadik feles adat használatért?
4. Mi a különbség kemény (pl. vásárlási információk) és puha (pl. érdeklődés) adat között? Profilok és/vagy szegmensek? Megfeleltetés vagy valószínűség?

Résztvevő

Csillag Péter

Csillag Péter

Starschema
Detrekői Zsuzsa

Detrekői Zsuzsa

Magyar Telekom
Dunai Zsolt

Dunai Zsolt

CIB Bank