2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

A Z generáció fütyül.

2019. február 27.
szerda
12:05–12:20
Média
Megnézem a programban

Mert egyszer igenis ezek a fiatalok fogják a reklámokat készíteni. Így már nekünk is részt kell venni a forradalomban, új eszközöket kutatni és nem utolsósorban figyelni a Z-re. Különben azt vesszük észre, hogy úgy nőtt fel egy generáció, hogy fogalmunk sincs arról, mit szeretne.

Szinte hirtelen és észrevétlenül egy új korszak ereszkedett a reklámszakmára. Egy korszak, ahol a Z generáció fütyül a marketing megszokott sémáira, ahol a Z generáció fütyül, és mi táncolunk. Miért is fontos, hogy komolyan vegyük és engedjünk a paradigmaváltásnak? Mert ez az első olyan generáció, akikre már nem hat a klasszikus reklám, hanem formálói inkább annak. Figyeljük a Z reklámfogyasztási szokásait. Senki sem szeretné, ha úgy nőne fel egy generáció, hogy csak találgathatjuk, mit szeretnének.
Az előadás gondolatébresztőként szolgál, hogy időben felismerjük a Z generáció fontosságát. Hiszen nem csak fiatal fogyasztókról beszélünk, hanem idővel reklámszakemberekről is. Akik ha változás nélkül lesznek a kollégáink, már késő lesz. Nekik nem, de nekünk biztosan!
A kérdés pedig egyszerű: részt veszünk a forradalomban?

Előadó