2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Felelős vagy a fogyasztó megszelídítéséért (by A kis herceg).

2019. február 27.
szerda
11:30–11:45
Sales/Market
Megnézem a programban

2019-ben már szinte kötelező, hogy egy márkának legyen Facebook oldala. Ezt a legtöbben tudják is, és szorgosan szerzik a követőket, kedvelőket, hogy minél több emberhez eljuthassanak az üzenetükkel. Gyűlnek a számok – 1000 like, 10.000 like, 100.000 like, és az ügyfél boldog, ami érthető. Na de vajon a követők is azok? Ha valaki bekedvelte az oldalunkat, már hátradőlhetünk a karosszékünkben? A válasz határozott NEM. Erre is sokan rájönnek, nem véletlenül kezdik el a márkák célzott hirdetésekkel fenntartani a kedvelőik érdeklődését és napi posztokkal szórakoztatni őket. Havi százezreket költenek PPC hirdetésekre, egyedi videós tartalmakra, nyereményjátékokra - jól teszik, ezekre mind szükség van, ha valaki szem előtt akar maradni. Ám van egy olyan tevékenység, ami méltatlanul kevés figyelmet és energiát kap, pedig az lenne a sava-borsa minden oldalnak: a community management. A community management megmutatja, hogy valaki hisz a márkájában, segít a sikeres kommunikációban és hosszú távon számtalan vásárlót hozhat nekünk. Ezt az elengedhetetlen tevékenységet fogja körüljárni az előadás.

Előadó