2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

A sales-marketing körforgása elindul: ajánlókkal kezdődik evangélizálással záródik, és ajánlással kezdődik.

2019. február 28.
csütörtök
13:15–13:30
Érzékenyítés
Megnézem a programban

A WOM Marketing felerősödése.

A legtöbb fogyasztó szinte bármilyen árucikk vásárlásakor figyelembe veszi azokat, akik a közösségi oldalakon, fórumokban, vagy a kereskedő weblapján valamilyen kommentet fűznek a termékhez. Mivel a kommentelők általában már megvásárolták az adott árucikket szívesen osztják meg tapasztalataikat. De, vajon ezek a tapasztalatok mentesek-e valamilyen torzítástól? Általában a legtöbb ember szívesebben oszt meg pozitív tapasztalatokat, hiszen, ezekkel igazolhatja, hogy jó döntést hozott, míg a negatív tapasztalatok inkább arra utalnak, balek volt. További torzítás az is, hogy a kerekedők maguk is generálnak pozitív kommenteket – ezt nevezzük Astroturfingnek. Az evangelisták, a terméket hangos szóval dicsérők vajon kívánatosak és hitelesek? Lehet, hogy az online értékesítés saját maga alatt fűrészeli a faágat?

Előadó