2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

A bevonzás művészete.

2019. február 27.
szerda
13:45–14:00
Közösségi
Megnézem a programban

Hol van a rávezetés és a közvetlen felszólítás helye a közösségi médiában, hogyan jelennek meg a pull és a push üzenetek a social felületeken?

Egy biztos: a bevonzás életrevalóbb ebben a közegben, de a közvetlen felszólítás alkalmazása sem ördögtől való. Természetesen a márkától, a terméktől vagy a kommunikáció céljától is függ, melyiket és milyen arányban alkalmazzuk, és nem mindig könnyű megtalálni a leginkább célravezető megoldásokat.

Mit érdemes tudni a fogyasztóról, hogy a "bevonzás" azaz a rávezetés létrejöjjön? Hogyan és mivel nyerhetjük meg? "Szép szavak", képek, kultúra, humor, szélsőségesség, edukáció, az "értékek csodálata"? És mikortól váltsunk a közvetlen hirdetésekre a közösségi csatornákon, egyáltalán érdemes-e itt a máshol megszokott formákat alkalmazni? Ezekre keressük a választ az előadás során, példák segítségével.

Előadó

Szabó Kata

Szabó Kata

Morpho