Program
A miértek kezelése a data/programmatic világban.
Kádas Péter (7Digits, Magyarország)
Riogató: a határtalan digitális piac veszedelme.
Zsólyom Laura (eNET, Magyarország)
8 üzleti szempontból kritikusan fontos digitális marketing trend 2019-re.
Erős Attila (Fastbridge, Magyarország), Sólyom Balázs (UPC, Magyarország)
Tudod már, hogy mekkora a te piactered?
Balla Ákos (Balla Ingatlan, Magyarország), Bognár Vera (Magyarország), Csányi Zoltán (hdishop.hu, Magyarország), Matócza Szabina (Cherrisk, Magyarország), Őri Gergely (játéknet.hu, Magyarország)
A láthatatlan (titkos) fogyasztásfigyelők.
Hogyan ne vesszünk el a rengeteg buzzword-ben? Mi a lényeg számunkra az aktuális újdonságokból?
Kolbert István (GameLabs, Magyarország)
Kurzorok és érzelmek.
Golda Bence (Cursor Insight, Magyarország), Korompai András (ACG, Magyarország)
A láthatatlan lojalitás ereje, avagy tudjuk mit veszel a jövő héten.
Nagy Barnabás (Magyarország)
Merre jár, és mit csinál a fogyasztód, amikor nem látod?
Havasi Zoltán (Wavemaker, Magyarország), Kovács Nándor (Wavemaker, Magyarország)
Ebédszünet.
Programozott szabadság. Vezeti: Máth András
Az automatizmus és a logika kapcsolódása a programmatic világában.
Horváth Péter (Poms Cloud Limited, Magyarország)
Programmatic audio: már zenehallgatás közben is célozhatók vagyunk.
Dobos Krisztián (Mito, Magyarország)
Programmatic Videó: mikor és hogyan csináljuk?
Imre László (Crimtan, Magyarország)
Hagyd, hogy a rendszer tervezzen és gondolkodjon helyetted!
Király András László (Nokia, Magyarország)
Programmatic kampánytervezés a versenypiacon.
Filó Angéla Katalin (Magyarország)
Hogyan válts koncepciót és gondolkodj a programmatic rendszerében?
Bognár Vera (Magyarország), Erős Attila (Fastbridge, Magyarország), Filó Angéla Katalin (Magyarország), Semsei Balázs (Vodafone, Magyarország), Vernyik Imre (Maximize, Magyarország)
Sales marketing - programmatic alapon.
Sales marketing, programmatic alapon.
Béres Szilárd (MediaSales, Magyarország)
Ilyen állat nincs? Programmatic sales.
Dunai Zsolt (CIB Bank, Magyarország)
Speciális programmatic adatok: érzelmektől a lokális adatokig.
Beluscsák Márk (OMD, Magyarország)
Kezdjük a vásárlói út elején! Programmatic alapú ajánlók.
Láng Zoltán (ADS Interactive, Magyarország)
Érzelem és értelem a programmaticban avagy, hogy lehet jobbra (vagy balra) húzva megismerni a fogyasztó véleményét.
Tóth Géza (Kod Média, Magyarország)
Hogyan tervezhetek értékesítési kampányt performance /programmatic rendszerekre?
Boruzs Ákos (AVON, Magyarország), Filó Angéla Katalin (Magyarország), Fábián Levente (Auchan, Magyarország), Gandera Balázs (INTREN, Magyarország), Kassai Péter (Hoppex, Magyarország), Matócza Szabina (Cherrisk, Magyarország), Rusvai Richárd (Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!