Program
Hirdetési és kommunikációs újdonságok a Facebookon és az Instán.
Lendvai Klaudia (Addict Interactive, Magyarország)
Olcsó (ingyenes?) és hatékony márkaépítés: Az Instagram felületei.
Bóta Zsolt (Markestic, Magyarország)
A TikTok hamarosan leelőzi az Instagramot?
Karvalics Attila (ArvaliCom, Magyarország)
Márkaaktivitások influencerekkel a közösségi médiában.
Pankotai-Háber Nikolett (Stabilo, Magyarország)
Influencernek lenni nem cél, hanem eszköz.
Wolf Gábor (Marketing Commando, Magyarország)
Fantasztikus influencerek a közösségi médiában és a márkák.
Karakas Fanni (Nestlé, Magyarország)
Az erősödő Y és Z generáció közösségei.
Szedlacsek Boglárka (Adaptive Media, Magyarország)
Szexuális elvilágosítás - az internet, mint biztonságos(?) előjáték.
Vida Eszter (SentiOne, Magyarország)
Marketingeszközök a közösségi médiában.
Joanelli Tamás (Be Social, Magyarország), Karakas Fanni (Nestlé, Magyarország), Pohly Ferenc (Magyarország), Wolf Gábor (Marketing Commando, Magyarország)
Kis csoportok, nagy csoportok. Közösségimédia-csoportok szeszélyes reakciói. Avagy miért nem reagálnak egyformán az egyforma esetekre?
Csoportok a közösségi médiában. Hogyan láss hozzá?
Lévai Richárd (RG Stúdió, Magyarország)
Csoportok értéke: Reputációépítés a közösségi térben. A reputáció legyen a csoportod alapja.
Banga Gábor (Fastbridge, Magyarország)
Hogyan épülj be a közösségekbe, úgy, hogy ne épülj be, mert valójában nincs rá szükség.
Bánki Attila (Vermis Production, Magyarország)
Kereskedelmi érdekből létrehozott csoportok működése.
Ligetfalvi Viktor (Kronométer.hu , Magyarország)
Kereskedelmi érdekből létrehozott csoportok működése.
Szabó Jucus (5hozzávaló, Magyarország)
Elképesztő emberismerők. Csoportok építésétől a hétköznapi szeszélyekig.
Aczél Petra (Corvinus, Magyarország), Dessewffy Tibor (ELTE, Datalyze , Magyarország), Lakatos Zsófia (Emerald PR, Magyarország), Matykó Noémi (Chiro Marketing, Magyarország), Pohly Ferenc (Magyarország)
Kríziskommunikáció. A rosszindulat, amely körbevesz. Betyárkodik a gonosz.
Céged 12 gyenge pontja. Mérd fel, hogy hol vagy gyenge!
Vas Dóra (MatrixPR, Magyarország)
Asszertív kommunikáció a gonosszal.
Fiáth Titanilla ( Börtönpszichológus, Magyarország)
Krízis kommunikációs workshop. Fakarddal Róma ellen? Vértezzük fel magunkat a túlerővel szemben.
Fakarddal Róma ellen? Gondolkodj mielőtt lépsz! Workshop.
Vas Dóra (MatrixPR, Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!