2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

mobil app

Program

Programmatic

Lengyel Zoltán

Programmatic

Adatokkal zsonglőrködők. Programmatic és egyéb furcsaságok. Adatmarketing.

10:15–10:30
Programmatic

Hisztéria.

Vernyik Imre (1080p.co.hu, Magyarország)

12:45–13:20
Programmatic

Működik a private deal?

Barnóth Zoltán (GroupM, Magyarország), Bennó Kata (Adaptive Media, Magyarország), Kassai Péter (Hoppex, Magyarország), Kékesi Zsuzsanna (HVG, Magyarország), Lengyel Zoltán (SberBank, Magyarország), Magyar Telekom képviselője (Magyarország)

13:20–14:05
Programmatic

Programmatic: házon belül, vagy kívül?

Bálint Barnabás (Central Médiacsoport, Magyarország), Domokos Szilárd (Magyarország), Erős Attila (Fastbridge, Magyarország), Kegye Krisztina (Antenna Hungária, Magyarország), Ofczianka Balázs (Erste Bank, Magyarország), Varga Péter (OTP, Magyarország)

Programmatic

Adatokkal zsonglőrködők.

15:10–15:25
Programmatic

Adatok árazása.

Szutor Ferenc (Adverticum, Magyarország)

Programmatic

Nyakunkon a GDPR.

15:40–15:55
Programmatic

Hogyan érint a GDPR?

Keszey Gábor (Hatházi Vera ügyvédi iroda, Magyarország)

16:00–16:10
Programmatic

GDPR taxi.

Fialka Krisztina (DIMSZ/Reachmedia, Magyarország)

Programmatic

Elképzelhetetlen jogtalanságok. Kényes ügymenetek és elszámolások a megrendelők és a szolgáltatók között.

17:45–18:15
Programmatic

Kibeszélő: Kié az adat?

Bacsa Gábor (Carat, Magyarország), Domokos Szilárd (Magyarország), Hirdető képviselője (Magyarország), Keszey Gábor (Hatházi Vera ügyvédi iroda, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!