2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

mobil app

Program

Performancia

Eke Angéla

Performancia

Performance hirdetések. Dinamikus kampányok.

10:50–11:35
Performancia

Tapasztalataink az adatvezérelt automatikus hirdetési rendszerekről.

Barnóth Zoltán (GroupM, Magyarország), Filó Angéla Katalin (Diego, Magyarország), Lengyel Zoltán (SberBank, Magyarország), Mondovics Péter (Mastercard, Magyarország), Németh Iván (ADS Interactive, Magyarország), Rusvai Richárd (Centrál Médiacsoport, Magyarország), Szeder Péter (Fastbridge, Magyarország)

12:40–12:55
Performancia

Tesztelés.

Végh Nikolett (Addict Interactive, Magyarország)

Performancia

Átalakuló célcsoport- Korcsoportok vs. Perszonák

16:45–17:30
Performancia

Perszónák és korcsoportok.

Barnóth Zoltán (GroupM, Magyarország), Gazsó Gábor (Evo, Magyarország), Nagy Barnabás (Magyar Telekom, Magyarország), Orosz András (MOL, Magyarország), Szabó Edina (OMD, Magyarország)

Performancia

Csodálatos Globálisok.

17:40–18:30
Performancia

Miként lehet a Google és a Facebook áraival versenyre kelni?

Deli Norbert (HD marketing, Magyarország), Gandera Balázs (INTREN, Magyarország), Jobbágy Tamás (Wavemaker, Magyarország), Kovács Péter (Google, Magyarország), Lévai Richárd (RG Stúdió, Magyarország), Pajor Attila (GroupM, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!