2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

mobil app

Program

Média

Jaksity Kata

Média

Média szekció. Csak az alakul át, aki azt vállalja.

Média

Reklám 2018-2019. Hol miért lehet ez jobb a hirdetőnek? Elérés/Média - tartalom - technológia.

09:00–10:00
Média

A torta újraszeletelése. Reklámköltések 2017-ben.

Hantosi Bálint (OOH, Magyarország), Hivatal Péter (MRSZ, Magyarország), Huszics György (DIMSZ, Magyarország), Kovács Krisztián (MEME, Magyarország), Kovács Tibor (MLE, Magyarország), Radetzky András (HEROE, Magyarország), Sopov István (Adaptive Media / IAB, Magyarország), Urbán Zsolt (MRSZ, Magyarország)

Média

Az átalakulás.

10:15–10:30
Média

AdExpect.

Kardos Gábor (444.hu / Qubit, Magyarország)

Média

Hazai médiatájakon.

16:20–17:00
Média

Változó célok és elvárások.

Bródi Gábor (Magyarország), Domokos Szilárd (Magyarország), Grósz Judit (Microsoft, Magyarország), Gál Judit (Auchan, Magyarország), Novák Péter (Dentsu, Magyarország), Németh Béla (Initiative, Magyarország)

17:00–17:40
Média

Megelőzés és/vagy utókezelés.

Domokos Szilárd (Magyarország), Evo Média képviselője (Magyarország), Gerentsér Imre (RAS, Magyarország), Guttengéber Csaba (atmedia, Magyarország), Kardos Gábor (444.hu / Qubit, Magyarország), Ziegler Gábor (CEMP SH, Magyarország)

17:40–18:30
Média

Szövetségek relevanciában 2018.

Hantosi Bálint (OOH, Magyarország), Huszics György (DIMSZ, Magyarország), Kovács Krisztián (MEME, Magyarország), Kovács Tibor (MLE, Magyarország), Lengyel András (atmedia, Magyarország), Radetzky András (HEROE, Magyarország), Sopov István (Adaptive Media / IAB, Magyarország), Urbán Zsolt (MRSZ, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!