2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Végső Péter

Végső Péter

adidas
Magyarország
Az adidas brand managere, több kategóriával is foglalkozott már cégen belül, jelenleg a futás és fashion vonal tartozik hozzá. A hazai adidas influencer portfólió kiépítése az elmúlt években az egyik fő fókusz volt számára. Sport közösségek építésével is foglalkozik, kiemelt projektje az adidas Runners Budapest, mely a főváros legaktívabb futó közössége. Dolgozott ügynökségi és média oldalon is az adidast megelőzően.
2019. február 27.
15:10–15:55
Sales/Market

A marketing képlete.

Domokos Szilárd (Magyarország), Boruzs Ákos (AVON, Magyarország), Pellion Ágnes (E&Y, Magyarország), Mondovics Péter (Mastercard, Magyarország), Havasi Zoltán (Wavemaker, Magyarország), Kovács Nándor (Wavemaker, Magyarország), Végső Péter (adidas, Magyarország), Simonics István (Spice Communication, Magyarország)

Digital Hungary

Kábítószerek és bérgyilkosok a netről

A net sötét oldalát uraló bűnbandák között megbomlott a status quo. A rendőrségnek hála eltűnt két nagy illegális oldal a Hansa és az AlphaBay, a …

Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Az informatikai biztonság ma már sokkal …

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n