2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

Török-Pál Kata

Török-Pál Kata

AC-Innovatiqua
Magyarország
13 éves értékesítésben szerzett tapasztalatom alapján bizton állíthatom, hogy a vásárlók szívéhez az ügyfélélményen keresztül vezet az út.
A UPC és a Telenor telefonos és személyes értékesítésének támogatását követően néhány évig Londonban dolgoztam az O2 ügyfélélmény specialistájaként. Hazatérve pedig az online ügyfélélményt fejlesztő és a konverziós arányt növelő folyamatok kidolgozásával, optimalizálásával foglalkozom a Photel csoport és az AC-Innovatiqua színeiben immár negyedik éve.
2018. március 1.
Digital Hungary

Kábítószerek és bérgyilkosok a netről

A net sötét oldalát uraló bűnbandák között megbomlott a status quo. A rendőrségnek hála eltűnt két nagy illegális oldal a Hansa és az AlphaBay, a …

Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Az informatikai biztonság ma már sokkal …

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n