2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

Stefanek László

Stefanek László

Mediacom
Magyarország
2006 óta foglalkozik kifejezetten digitális hirdetésekkel miután az ügyfél oldali pályafutását feladva elhelyezkedett az egyik vezető médiaügynökségi csoportnál. Korábbi tapasztalatait az ügynökségek széles ügyfélkörének köszönhetően különböző területekről gyűjtötte, betekintést nyerve az FMCG-, bank-, autó-, gyógyszer- és játékipar életébe. Jelenleg a MediaCom digitális igazgatói posztját betöltve felelős az általa képviselt márkák digitális megjelenéséért, a hagyományosabb online megoldásoktól kezdve, a social és mobil csatornákon át, a napjaink új technológiai megoldásait felvonultató hirdetési lehetőségekig. Rendszeres előadó szakmai rendezvényeken, meghívott előadó a Corvinus és a BGF mesterképzésein.
2018. március 1.
Digital Hungary

Kábítószerek és bérgyilkosok a netről

A net sötét oldalát uraló bűnbandák között megbomlott a status quo. A rendőrségnek hála eltűnt két nagy illegális oldal a Hansa és az AlphaBay, a …

Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Az informatikai biztonság ma már sokkal …

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n