2018. február 28–március 1.

Park Inn by Radisson, Budapest

Kovács Balázs

Kovács Balázs

Ipsos
Magyarország
Pécsen szereztem diplomát, marketing szakon. 2006-ban kezdtem meg kutatói, két évvel később médiás pályámat. 2009-től a Viasat kutatási osztályát vezettem, ezt követően médiaügynökségi tapasztalatokat gyűjtöttem, az Omnicom Media Group kutatási vezetőjeként, majd párhuzamosan média- és kutató cégeknek dolgoztam külső szakértőként. Az Ipsoshoz 2015-ben csatlakoztam média csoportvezetőként, ahol jelenleg médiakutatási igazgatói pozíciót töltöm be.

A 15-29 éves generáció tévénézési ideje töredéke az idősebb korosztályokénak, a videós tartalom iránti igényük ugyanakkor legalább akkora. A Gen Y/Z számára a tévékészüléknél számos fontosabb, képi anyag lejátszására alkalmas eszköz létezik, és nem félnek használni. Vajon hosszú távon is megkerülhető lesz számukra televízió képernyője? Az évek múlásával belenő a fiatalság a lineáris televízió-fogyasztásba, vagy maradandó lesz a generációs rés, és a piacnak kell alkalmazkodnia? A VOD lesz az életképes megoldás, vagy a torrentezést semmi sem veszélyeztetheti? A különböző médiafelületekhez köthető eltérő reklámpercepciónak van mindebben szerepe? A tévés piac vezető műsorszolgáltatói által közösen megfogalmazott igény alapján az Ipsos 2017 őszén letette egy generációs trackingkutatás alapjait, amely mérés már önmagában is rengeteg választ vetít elő.
2018. február 28.
Digital Hungary

Kábítószerek és bérgyilkosok a netről

A net sötét oldalát uraló bűnbandák között megbomlott a status quo. A rendőrségnek hála eltűnt két nagy illegális oldal a Hansa és az AlphaBay, a …

Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Az informatikai biztonság ma már sokkal …

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n