2019. február 27–28.

Park Inn by Radisson, Budapest

Domokos Szilárd

Domokos Szilárd

Magyarország
­­­
2019. február 28.
14:30–15:15
Érzékenyítés

Hisznek a mesének, jobban mint a szemüknek.

Juhász Péter Tibor (Borsodi Sörgyár / Molson Coors , Magyarország), Domokos Szilárd (Magyarország), Becker György (Magyarország), Budaházy Péter (Helia-D, Magyarország), Juhász György (Growww Digital, Magyarország), Kiskádár Tamás (Addict Interactive, Magyarország), Falus Viktória (Nestlé, Magyarország)

15:35–16:15
Inspirátorok

6 éves világsztárok. Mit tudnak ők?

Domokos Szilárd (Magyarország), Kende-Hofherr Krisztina (TMC Group, Magyarország), Vaszary Ádám (Adamsky, Magyarország), Gosztonyi Csaba (Carbon Group Communication, Magyarország), Szentesi Éva (WMN, Magyarország)

2019. február 27.
15:10–15:55
Sales/Market

A marketing képlete.

Domokos Szilárd (Magyarország), Boruzs Ákos (AVON, Magyarország), Pellion Ágnes (E&Y, Magyarország), Mondovics Péter (Mastercard, Magyarország), Havasi Zoltán (Wavemaker, Magyarország), Kovács Nándor (Wavemaker, Magyarország), Végső Péter (adidas, Magyarország), Simonics István (Spice Communication, Magyarország)

Digital Hungary

Kábítószerek és bérgyilkosok a netről

A net sötét oldalát uraló bűnbandák között megbomlott a status quo. A rendőrségnek hála eltűnt két nagy illegális oldal a Hansa és az AlphaBay, a …

Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Az informatikai biztonság ma már sokkal …

Hogyan építi a produktivitásod a personal branded? 5 trükk, ami nekem bejött.

Mindenki beszél a personal brandről, rengeteg tippet kaphatunk arról, hogy miként alakítsuk ki. A koncepció önmagában hibás: tetteink és mi magunk …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n